maandag 5 augustus 2013

Lange reis de hitte in

Zondag 4 augustus

Gerda en ik zijn de dag begonnen met nog even snel een wasje draaien.
Dan is alles weer lekker schoon voor de komende week. Ondertussen zijn
Ronald en de kids vast aangeschoven bij het terras van de camping,
waar ze pancakes hadden. Terwijl we op de was wachtten, zijn de
kinderen nog even de speeltuin ingedoken.

Daarna was het tijd om onze laatste camping te verlaten. Niet zo erg,
in dit geval, want er liep een snelweg vlak langs en we hebben erg
onrustig geslapen door de herrie en de warmte. Toen de was klaar was,
zijn we gaan rijden. Onderweg nog een subwaytje gedaan, verder niks
spannends.

Toen we in het hotel aankwamen, is Ronald met de kids gaan zwemmen.
Dat is zo ongeveer het enige wat je hier kunt doen, want het is
loeiheet! Je kan echt niet lang in de zon blijven staan hier, dan word
je echt niet lekker!



Gerda, Han en ik hebben de campers helemaal uitgeruimd en
schoongemaakt in de hitte, vreselijk! Ik heb er nog hoofdpijn van, en
we waren totaal doorzweten. Maar goed, nu even lekker eten en straks
eindelijk weer eens uitgebreid in bad, dat maakt een hoop goed!

3 opmerkingen:

  1. Ooh ik benijd je niet in die warmte een camper schoonmaken!
    Zwembadje ziet er niet heel erg groot uit overigens. Wel helemaal niemand anders erin dus de kids hadden een prive zwembad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zwembad was heel groot juist, maar ik denk dat ze hier in het babybad zaten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rustig aan het zwembad.
    Ik vind het alle foto's overigens rustig

    BeantwoordenVerwijderen