zaterdag 3 augustus 2013

Ps...

Nog even wat dingetjes die me opgevallen zijn in Amerika:

- Alle publieke wc's hebben deuren die van onder minstens 30 cm open zijn, soms zelfs 40 of 50. Heel weird en maf, want je ziet dus iedereens benen met afgezakte broek als je langs loopt! Ik pak ook standaard de laatste wc, lopen er niet zo veel mensen langs als je zit te p*****... :P

- Er zit echt overal, OVERAL een McDrek, zelfs in het allerkleinste boerengat. En een BK, en een Wendy's, en een Denny's, en en en...

- Samenhangend met de opmerking hierboven: echt heel veel Amerikanen zijn heel erg dik. Ik voel me hier erg slank. Best fijn...

- Iedereen begroet je me 'how're you doing?', maar bijna niemand wacht op een antwoord. Vraag het dan niet! (Ronald ontdooit hier standaard mensen door heel opgewekt terug te zeggen: 'I'm great, how are you?')

- Iedereen wil je helpen, zelfs als je niet geholpen wil worden. Picture this: je zit lekker te eten, vraagt een oud mannetje achter je een stuk of zes keer of je soms nog vragen hebt over Colorado. Dat soort dingen.

- Ze zeggen het echt: 'Netherlands? Is that the capital of Denmark?' SERIEUS!!

En nu ga ik slapen :)

4 opmerkingen:

  1. Die toiletten, irri zeg!
    Maare jij bent ook slank! Als ik nou zou zeggen dat ik me slank voel in de USA! Voel ik me al na een dagje zwembad in NL overigens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en als ze vroeg naar de mcdonald gaat voor ontbijt komen ze gewoon in Pyjama binnen lopen haha ! vonden wij echt het leukste, cisje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij je dun VOELEN?
    ¡Je BENT dun!
    Die deuren zal wel iets te maken met controle of aangeklaagd worden omdat een deur niet goed open kan. Nu kan je er onderdoor. En omdat ze steeds dikker worden moet de ruimte onder de deur ook steeds groter worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha Kim, ik vind het een mooie verklaring! En misschien ook wel echt waar ook!

    LOL @Cis... Was jij ook 's morgens bij de mac dan? :p

    BeantwoordenVerwijderen