dinsdag 13 augustus 2013

maandag 12 augustus

Alweer ons laatste dagje vandaag... is wel weer erg snel gegaan! Vanmorgen was ik heel vroeg wakker, want er klonk steeds maar een hele harde piep uit de branddetector. Steeds als ik bijna weer in slaap viel, werd ik er weer wakker van. Het bleek dat de batterij bijna leeg was. Han en ik zijn dus na het ontbijt maar snel even naar de buurtsuper gegaan om een batterij te halen. Na wat knopjes indrukken, hield de herrie eindelijk op. Hopelijk gaan die andere dingen vannacht niet af!

's Middags zijn we weer lekker naar het strand geweest. De kids hebben zich weer goed vermaakt met het zand en de golven, en gelukkig zat er dit keer niemand onder het teer. De volwassenen hebben lekker even kunnen lezen.




 Eind van de middag zijn we teruggegaan om de koffers in te pakken. Morgenochtend gaan we na het ontbijt gelijk weg. Han zet dan eerst met Gerda met alle bagage af op LAX, om vervolgens mij en de kindjes op te halen. Dan vliegen we om 13.55 naar huis in een uurtje of 10.

Vanavond zijn we met z'n allen naar de buurtitaliaan gelopen waar we gisteren afgehaald hadden. Daar hebben we lekker gegeten. Nu bijtijds naar bed, en dan morgen weer de lange reis (plus een nacht overslaan...)




2 opmerkingen: